Sede electrónica Concello de Val do Dubra

04:56:15 Venres 3 de decembro 2021
Estás en:

Información

Taboleiro de anuncios

EMPREGO

14/07/2021

APROBACIÓN LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS/AS E EXCLUÍDOS/AS PROCESO DE SELECCIÓN BRIGADAS DE INCEN


Emprego

05/04/2021

Convocatoria e bases de selección de peóns do Plan provincial PEL Reactiva Concellos 2021


Secretaria Xeral

22/06/2020

Bases que han de rexer a provisión en réxime de persoal laboral temporal de un capataz, un peón conductor e tres peóns forestais para a creación dunha brigada de prevención e defensa contra incendios forestais no exercicio 2020.


O día 27 o Concello de Val do Dubra estrenou a súa nova Sede Electrónica.

27/02/2019

Con novo aspecto e importantes melloras no uso e a funcionalidade, estréase a nova sede electrónica do Concello adherida ao Proxecto Provincial de Implantación da Administración Electrónica.


Posta en marcha do PORTAL DE TRANSPARENCIA do Concello de Val do Dubra

15/01/2016

O Concello de Val do Dubra, a través da súa sede electrónica, pon en marcha o PORTAL DE TRANSPARENCIA.


Val do Dubra inaugura a Sede Electrónica do Concello.

08/05/2014

Val do Dubra inaugura a Sede Electrónica do Concello, que permitirá aos cidadáns realizar os seus trámites por internet. Val do Dubra dá o salto cara a unha administración sen papel.


Desde o día 8 de maio de 2014, o Concello está a disposición de calquera cidadán do mundo, calquera día do ano e a calquera hora.

08/05/2014

A implantación da Administración Electrónica na xestión municipal supón unha nova forma de relación entre a Administración e os cidadáns, xa que abre a posibilidade de relacionarse por internet con plenas garantías legais, de confidencialidade, seguridade e sinxeleza.


A Administración Municipal, cada vez máis próxima ao cidadán.

08/05/2014

A nova sede vai permitir a cidadáns e empresas a presentación, por vía telemática, da totalidade de instancias e solicitudes dirixidas ao Concello.